Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Pokud budete chtít zboží vrátit, dejte nám o tom vědět do 14 dnů od jeho převzetí. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít formulář, který najdete níže.
Dokument vyplňte, podepište a pošlete:
- naskenovaný emailem na adresu: info@phmo.cz
- nebo v papírové podobě na adresu: PHMO s.r.o., Kamycká 2303 (areál kasáren pod Radobýlem), 412 01 Litoměřice.
Zboží odešlete bez zbytečného odkladu jako balík do ruky, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, na adresu: PHMO s.r.o., Kamycká 2303 (areál kasáren pod Radobýlem), 412 01 Litoměřice.
Peníze za vrácené zboží Vám pošleme na uvedený bankovní účet do 14 dní od odstoupení od smlouvy a poté, co k nám vrácené zboží dorazí zpět.
Odstoupení od kupní smlouvy
- Právní nárok na odstoupení od kupní smlouvy má pouze fyzická osoba bez IČ. V případě nákupu zboží na IČ nevzniká možnost odstoupení od kupní smlouvy ve 14ti denní lhůtě právní nárok.
- Možnost odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů zakládá § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, přičemž se jedná o úpravu náležející ke speciálním ustanovením, které lze, v souladu s § 1810 občanského zákoníku, použít pouze v případě smluv uzavíraných mezi podnikatelem a spotřebitelem (osobou jednající mimo rámec podnikatelské činnosti, dle § 419 občanského zákoníku).
- V rámci podnikatelské činnosti máte možnost odstoupit pouze v případě, že se na zboží projeví vady, které na něm vázly již při převzetí. Dle § 2106 občanského zákoníku byste měl v případě podstatného porušení smlouvy (tedy, pokud by na věci byla vada, která Vám věc znemožňuje využívat ke stanovenému účelu) nárok na odstoupení od smlouvy, dodání nové věci, odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny, dle Vaší volby. V případě nepodstatného porušení smlouvy (kdy by bylo možno věc využívat dále stanoveným způsobem - např. drobné estetické vady) by Vám vznikl nárok pouze na odstranění vady nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
Reklamace
Pokud by námi dodané zboží nebylo v pořádku, ozvěte se nám na telefon +420 775 446 611 nebo na email info@phmo.cz a společně problém vyřešíme.
Reklamované zboží zašlete na adresu: PHMO s.r.o., Kamycká 2303 (areál kasáren pod Radobýlem), 412 01 Litoměřice. Vaši reklamaci vyřídíme do 30 dnů.